Translate

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 februarie 2011

Petunii

Desi ninge in nestire,m-am ambitionat si am sfidat iarna,care parca refuza sa mai plece,plantand seminte de petunii pentru rasaduri...

Bineinteles ca repezita cu sunt....am pus cate 3-4 seminte in banutii de turba bine inmuiati in prealabil,.si nu m-am putut abtine,sa nu le pun si un pic de turba...racaita cu degetul din banuti peste seminte.....

Ce va iesi...Dumnezeu e mare si milostiv.....

Dupa ce am facut prostia,m-am apucat sa citesc la Elisa si Victoria,si am vazut ca amadoua spuneau foarte clar ca peste semintele de petunii,printre altele...care sunt foarte fragile nu se pune pamant sau turba....

Asteptam sa vedem ce o iesi.....ar fi pacat,semintele acelea de petunii sunt din soiul strawberry...roz cu mijlocul ciclam,luate cu ceva sacrificii de pe un site "strainez"...o frumusete de flori.....

Niciun comentariu: