Translate

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 19 februarie 2011

Rasaduri


Primavara asta ne pacaleste..ba apare,ba dispare....la cata zapada am vazut dimineata pe geam parca vine Craciunul nu Martisorul...Refuzam sa acceptam iarna vremelnica,si speram ca vremea se va indrepta,motiv pentru care ne vedem de lucrarile de primavara.

Am pregatit cutiile de rasaduri,am pus in ele banutii de turba "muiati" in apa am ales seminte de vinete,ardei kapia,gogosar,ardei gras,si rosii uriase..le spunem noi,rosii Abraham Lincoln,rosii productive semitimpurii,rosii "inima de bou roz",si doua soiuri de rosii negre ,toate cumparate din Anglia,pe net.Sa nu uitam de rosiile curgatoare cherry,pe care anul asta le voi pune in ghivece suspendate ,la foisor.

Am etichetat,si m-am apucat de lucru.....Anul asta nu am mai lasat semintele in apa 24 ore inainte de a le samana....din motiv de lene sa-i spunem...dar au inceput sa rasara.

Am aflat de curand calendarul lucrarilor de primavara 2011,de la Victoria,pe care o imbratisez cu drag pe aceasta cale,stabilit in functie de fazele de crestere a lunii ,cand germinatia este mai puternica :
4 ianuarie-19 ianuarie
3 februarie-18 februarie
4 martie- 18 martie
3 aprilie- 18 aprilie
3 mai – 17 mai
2 iunie – 15 iunie
1 iulie – 16 iulie

Alte detalii aici:

http://www.acvaria.com/astro-lunanoua_lunaplina.php?p=astrologie



Niciun comentariu: