Translate

Faceți căutări pe acest blog

luni, 14 martie 2011

Repicatul rasadurilor

Astazi am repicat rasadurile mai dezvoltate ,rosii uriase-le spunem noi,rosii Abraham Lincoln,ardei Kapia(corno di torro) si vinete.

Anul acesta vinetele au mers tare greu unele s-au topit,altele au crescut mici,subdezvoltate.Le-am pus mai mult din ambitie,deoarece anul trecut am avut o dezamagire cu cele cumparate din piata-desi vanzatoarea mi-a spus ca este soiul Pana Corbului(lungi) au crescut niste vinete miniatura,de 10 cm fructul,desi tufele erau bine dezvoltate.

Am avut seminte primite din bunavointa unei prietene(te sarut Victoria),dar se pare ca este chin mai mare decat ma asteptam cu ele,sau ceva nu le-a placut la noi in apartament.Mai am 15 fire pe care le astept sa le repic.Nu voi mai pune 50 fire ca anul trecut,20 vor fi sufieciente.

Ardeii Kapia si gogosarii au iesit si ei,putini au fost insa de repicat,in schimb ardeii de umplut se pare ca vor fi mandria gradinii anul asta...cel putin sper....

Am folosit paharele de plastic de unica intrebuintare,pe care le-am gaurit la baza cu un varf de foarfece,in care am pus pamant pentru rasaduri plus o lingura de amestec de piatra vanata si var nestins(la indicatiile tatei care este un gradinar foarte priceput)

In fiecare pahar am pus cate 2 fire ,si am notat cu markerul pe fiecare pahar ce am rasadit in el,ca sa stiu cand le voi planta in gradina.

La sfarsitul lunii,daca va fi cald ca acum,voi incerca metoda de care am mai povestit privind cultivarea rosiilor direct in gradina sub pet(minisera)

Niciun comentariu: