Translate

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 4 martie 2011

Tratament rasaduri

Mi-am propus sa nu tratez rasadurile de legume cu substante chimice.Anul trecut am reusit cu brio,anul acesta se pare ca trebuie sa recurg la tratamente,din momentul in care am gasit ieri dimineata cateva rasaduri de vinete cazute.

Nu ar fi avut nici un motiv..au fost udate ca si celelalte,au fost cultivate in banuti de turba(deci am exclus posibilitatea existentei unor factori care sa tina de pamantul utilizat la cultivare....viermi,etc),au avut caldura-sunt pe pervazul ferestrei,deasupra caloriferului...nu au fost vizitate de "factorul de stress cu ochi albastri"....siameza noastra...foarte curioasa de altfel.....

Am urmat sfaturile Elisei si am cumparat Merpan,si le-am aplicat o stropire la cele ramase in "picioare"(cele compromise au iesit din discutie)

Ca sa ma consolez,am mai pus "la apa" cativa banuti de turba in care voi pune o alta serie de rosii Brown Cherry,Cherry pitice-Vilma,Mortage Lifter,Anna-Rusia si Brandywine.

Datorita faptului ca zapada refuza sa se topeasca si se anunta inca o saptamana de iarna,am renuntat.deocamdata la ideea de a pune rosii direct in gradina sub pet-uri ,si am mai pus cateva rasaduri(spatiate la 3 saptamani fata de primele),pentru a avea rosii care se coc in transe.

Din pacate ardeii kapia si gogosarii au fost sub asteptari,au iesit numai jumatate din seminte....celelalte nu au dat semne...le-am verificat...mucegaite.....nu toate semintele au fost de calitate(recunosc,am fost lenesa si nu mi-am pus deoparte seminte de ardei,kapia si gogosari din recolta mea).

Cu ardeii grasi mai am rabdare...ei sunt mai inceti...avand in vedere ca i-am pus in pamant pe 5 februarie,mai asteptam vreo 10 zile....

Niciun comentariu: