Translate

Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 aprilie 2011

A iesit rubarba



Asta toamna am cumparat de la o binecunoscuta firma de plante doua radacini de rubarba(revent).Se dezvoltasera foarte frumos.Acum cateva zile cand sapam prin gradina am avut surpriza neplacuta sa observ sa rubarba nu a mai iesit.



Am sapat in pamant si am observat sa radacinile pareau putrede.Dezamagire maxima.



M-am plans la o pacienta ,ca mi-a disparut rubarba din gradina,si ca sunt foarte necajita.Mi-a facut surpriza si mi-a adus o cutie cu radacini de rubarba.



Cand am ajuns cu ele la gradina,sa le pun in pamant,surpriza.....iesise si rubarba mea....



Citind pe net,am gasit un site care comercializeaza ...asa numitele clopote de ceramica,pentru fortarea rubarbei...peste iarna aceste clopote acopera locul cu radacina de rubarba respectiva,si creaza un microclimat favorabil dezvoltarii rubarbei.Principiul acestor clopote de ceramica este de a limita fotosinteza si a stimula dezvoltarea viitoare a coroanei....Voi incerca si eu la iarna.






2 comentarii:

Giuliam spunea...

ziua buna. mare mare rugaminte ! am mare nevoie de radacina de rubarba pt. un tratament naturist pt. cancer mamar. am vazut ca dvs. cunoasteti aceasta planta si o aveti in gradina. va rog ajutati-ma. id-ul meu de mail este giuliamrd (yahoo). mii de multumiri si astept un semn pe mail. cele bune. daca nu ma pueti ajuta poate ma indrumati undeva.

vali spunea...

Buna seara, as dori sa stiu si eu numele firmei de unde le- ati cumparat, vreau sa o cultiv si eu.multumesc