Translate

Faceți căutări pe acest blog

luni, 25 aprilie 2011

Probleme cu brugmansiile



Asta iarna a fost primul an cand am avut beci,si am decis sa duc brugmansiile sa ierneze la beci.Din pacate beciul nu a fost ventilat suficient(am aflat intre timp cum sa-i imbunatatim sistemul de ventilare),si brugmansiile au mucegait(aveau tulpinile moi,cu puf alb pe ele)


Am fost foarte necajita pentru ca aveam soiuri deosebite ca Red Picotee ,Maya si Phaenomenal.


Le-am taiat drastic lasand doua-trei noduri de tulpina sanatoasa(care nu era moale,atinsa de mucegai),am stropit tulpina bine cu un antifungic,si am scos ghiveciurile cu brugmansiile taiate si tratate in foisor,pentru o buna ventilatie si pentru ca sa nu cada bruma noaptea pe ele,Am inceput sa le ud moderat ,in apa am inceput sa adaug Bionat,ca sa le stimulez sa intre in vegetatie.Sa speram ca isi revin...ar fi pacat sa pierd asa frumuseti.

Niciun comentariu: