Translate

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 13 iulie 2011

Vremea salatei de vinete

Ieri am cules primele roade ale muncii noastre in gradina-cateva vinete si cativa ardei galbeni pentru copt....
S-au transformat intr-o ora intr-o delicioasa  salata de vinete fara maioneza,doar cu ceapa tocata si cu ulei de masline.Ardeii i-am copt pe tabla ,curatat si asezonat cu sare,cativa catei de usturoi,ulei de masline si otet de mere.....
O parte din vinetele coapte le-am amestecat cu o lingura de tahini(pasta de susan) si s-au transformat in Baba ghanugh....o salata de vinete cu un gust foarte bun,care facea deliciul celor doi ani si jumatate pe care i-am petrecut la studii in Cairo.
Vinetele noastre sunt total ecologice....pamantul a fost ingrasat asta toamna cu gunoi de oaie,rasadurile nu au fost stropite cu nici o chimicala pentru gandacii de colorado,care anul asta ne-au ocolit.
Multi ne-au intrebat cum de mancam vinete asa de devreme,in multe gradini sunt doar inflorite...
Secretul....am riscat si le-am pus in gradina la mijlocul lunii aprilie...nu au fost nopti exagerat de friguroase anul acesta in zona noastra,prin urmare,rasadurile noastre ne bucura cu primele recolte.....

Niciun comentariu: