Translate

Faceți căutări pe acest blog

luni, 25 iunie 2012

Decoct de rubarba

Acum cateva zile am primit pe e-mail un articol foarte interesant despre proprietatile decoctului de rubarba ca insectifug(nu insecticid)
Frunzele de rubarba,pe langa alte componente contin si acid formic(atentie - poate apare lacrimarea in timp ce manipulam frunzele de rubarba)
Intr-o galeata se pune apa si 500 grame(4 frunze mari)  frunza de rubarba taiate...se lasa 24 ore si se strecoara,apoi se administreaza lichidul obtinut cu un Vermorel.....
Eu am facut decoctul intr-un pet de 2.5 litri,am taiat 4 frunze mari,le-am introdus in sticla(chestie de rabdare si manualitate) ,am adaugat apa peste ele,si am pus dopul la loc.Am lasat sticla 24 ore pentru a obtine decoctul.
Cu acest decoct am stropit pomii si trandafirii impotriva puricilor.
Rezultatul stropirii se observa in 2-3 zile si  nu este permanent,trebuie sa repetam operatiunea...dar frunze de rubarba sunt,har Domnului....




2 comentarii:

Bangchik and Kakdah spunea...

Probably heavier doses will make it effective beyond 2-3 days.....

Codrina spunea...

Good ideea..tnx...!!!!!