Translate

Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 iunie 2012

Primele rosii

Incep sa se vada primele roade ale rosiilor din solar...desi incepusem sa-mi iau gandul ....
Au avut parte de toata ingrijirea si atentia posibila....apa de udat nu era rece,statea peste zi in butoi....5litri la cuib(la inceput udam cu cana de 1 litru,dar este foarte putin pentru rosii,care sunt mare amatoare de apa)
-cand au fost repicate in solar,in primele doua saptamani au avut parte de Bionat;
-la primele flori le-am facut o udare cu Nicasol,si la doua saptamani inca o etapa
-in fiecare saptamana le-am stropit cu piatra vanata,pe frunze si pe pamant,la radacina
-prisite saptamanal(la ardei stiu de la batranii cu experienta ca trebuie prasiti de noua ori in cursul verii),dar se pare ca si la rosii este acelasi principiu
-frunzele de la baza le-am rupt pentru a se aerisi
-copilite si legate  in fiecare saptamana
Acelasi tratament au avut si cele 15 cuiburi de rosii de afara,si au inceput sa lege si acestea primele rosioare.
Zilele urmatoare scoatem capsunile de pe o parcela -care nu dau nici un semn ca ar rodi,si pe locul respectiv vom pune tot rosii,pe care le-am pus in luna aprilie la incoltit-asa incat vom avea rosii pana toamna tarziu,speram.....

Niciun comentariu: