Translate

Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 iunie 2012

Rubarba-I

Astazi dimineata,in scurta vizita prin gradinita de legume...privirea mi-a fost atrasa de aratoasa rubarba...imi aduc aminte cand am luat-o cat era de rahitica,si acum,dupa doi ani,nu numai ca a crescut o frumusete,dar am inmultit-o si,din doua tufe,avem acum sase....
Am cules vreo zece petioluri(frunzele le-am arucat-nu sunt comestibile),le-am curatat de pielita subtire,le-am spalat bine,sa indepartez eventualele urme de pamant,de la baza,si le-am taiat in bucatele de 1-1.5 cm....
Prima destinatie a acestor bucatele delicioase,acrisoare va fi lada frigorifica-in pungi cu zip....
Cand iarna este in toi,o placinta cu aluat fraged cu rubarba,mere si multa scortisoara este delicioasa..si daca mai adaugam deasupra si niste zahar brun,invelisul de aluat fraged va iesi crocant...delicios.....sa-l mananci ....nu altceva....

Niciun comentariu: