Translate

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 august 2012

Salata de vinete..fierte

Acum doua zile ,mama mi-a spus ca a citit undeva ca salata de vinete fierte este mult mai dietetica si mai usor digerabila,decat cea clasica...cu vinete coapte.
Incerc sa mananc dietetic dupa ce am fost operata de colecist,si salata de vinete,trebuie sa recunosc,ca,desi imi place teribil,nu imi prieste intotdeauna.
Astazi de dimineata am ales trei vinete frumoase din gradina,le-am curatat de coaja neagra,le-am taiat cuburi mari,si le-am aruncat intr-o oala cu apa sarata care dadea in clocot.
Le-am lasat 20 minute(aproximativ) pana s-au muiat bine.
Le-am pus intr-o sita la scurs,si ,cand s-au racorit,le-am tocat bine,am adaugat ulei de masline,sare si ceapa taiata fin.
O alta varianta care noua ne place teribil este Baba Ghanush,asa cum mancam in Egipt,in a carei reteta ,uleiul de masline si ceapa sunt inlocuite cu pasta de susan(Tahini)....va asigur ca gustul este delicios....
Si mancata cu o lipie calda,sau cu paine aburinda scoasa din cuptor .....uiti de toate necazurile

Un comentariu:

Dani P. spunea...

O sa incerc si eu, nu de alta, dar e mult mai simplu sa fierb vinete decit sa le coc pe carbuni :) Merci de reteta !