Translate

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 30 martie 2014

Despre Bionat,iara si iara....

Postam acum ceva vreme despre virtutile Bionat-ului Plus,un ingredient de stimulare a cresterii plantelor cu absorbtie foarte rapida la nivelul frunzelor.
Desi acest ingrasamant foliar cu extract din plante este folosit pe scara larga ca ingrasamant foliar,noi 
l-am incercat cu rezultate bune,cu titlu de experiment
( din fericire  reusit),pentru stimularea dezvoltarii lujerilor la cartoful dulce.
Tuberculul l-am tinut la inceput in apa fara nici un aditiv,dar la adaugarea unui capac de Bionat,rezultatele au inceput sa devina vizibile in cateva zile-formare de radacini si muguri-viitori lujeri.
Deasemenea l-am folosit cu rezultate foarte bune la hidratarea semintelor de tomate ,inainte de introducerea in banutii de turba penru obtinerea rasadurilor.
Comparativ cu anii trecuti rasadurile sunt mult mai dezvoltate,si cresc mult mai repede.
Deasemenea am experimentat ,adaugand in apa din vaza cu flori(pentru buchete cu flori taiate)-acestea s-au mentinut mai multe zile proaspete.
BIONAT PLUS acţionează la nivelul celulei plantei, intensificand  procesului de fotosinteză, grăbind sinteza clorofilei şi a altor proteine (carbohidraţi) din celulă.
Ca urmare a acestor reacţii se accelerează metabolismul plantei care conduce la creşterea sistemului radicular  în adâncime , mărind absorbţia substanţelor nutritive din soluţia solului de către plante. Aceste fenomene se produc într-un ritm accelerat într-un interval de 48-72 ore.

Un comentariu:

@irina_sweet_home spunea...

foarte util, o sa cumpar si eu. Multumesc!