Translate

Faceți căutări pe acest blog

luni, 28 februarie 2011

Peisaj hibernal..in prag de martisor

Ma indarjesc sa anticipez primavara....pun rasaduri, hibiscusul infloreste intr-o veselie,brandusele puse pe glafuri,deasupra caloriferului stau si ele sa-si arate florile...si...afara ninge in nestire....

Am inceput sa ma satur de iarna,frig,gheata,centrala merge incontinuu...si facturile la energie si gaz sunt pe masura consumului.....Imi gasesc diverse procupari sa uit de iarna de afara...fac recensamantul semintelor,imi fac planuri deschimbare a straturilor in gradina de zarzavat,ne gandim ce copacei sa mai cumparam...si cand ridicam ochii si privim pe geam...ningeeee...mai ceva ca de Craciun...Cu greu declar invinsa...totusi iarna are farmecul ei.....Meteorologii ne ridica moralul si dau o prognoza de inca o saptamana de iarna ,dupa care va incepe primavara....Imi doresc asa de mult sa nu se inseleee......desi sotul meu,prin natura meseriei iubeste iarna...el este medic ortoped.....eu....la caldurica in cabinet,la microscop...medic de labolator...Lasand gluma la oparte,iata o fotografie facuta la verisorul meu,la casa de vacanta,acum cateva zile...putem spune ca iarna nu are fermecul ei???


Pana si pisica noastra face a..iarna!!!!

Niciun comentariu: