Translate

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 18 mai 2011

Arbust de capere



A fost o ambitie a mea sa avem un arbust de capere in gradina...Am cumparat niste seminte de capere de pe un site din SUA,si am citit cu atentie indicatiile...germineaza intre 4 si 6 luni....imi luasem grija...trecusera vreo 4 luni si nu se vedea nici un semn de germinatie....



A germinat o singura samanta din cinci dupa cinci luni jumatate....ce bucurie a fost....



A crescut teribil de incet....s-a incalzit afara acum si il voi muta intr-un ghiveci mai marisor cu pamant si mult nisip...doar este un arbust mediteraneean,deci ii place solul nisipos si mult soare....



De maine va sta afara ,alaturi de trompetele ingerilor si lamaiul pe care maine il ingrop in gradina(alt secret pe care l-am aflat de la un coleg care procedeaza an de an in felul asta).



Sa revenim la capere...Mai dureaza vreo 2-3 ani pana vom pune primele capere la otet....

Un comentariu:

Lacrima spunea...

as dori si eu niste seminte. oare cum pot cumpara si eu?