Translate

Faceți căutări pe acest blog

luni, 16 mai 2011

Noua mea achizitie



Desi eram sceptica pana acum cu privire la camelii si ingrijirea lor(am dat rateuri acum cativa ani cu una,un soi comun),mai nou m-am indragostit de aceste flori minunate...



Noua mea achizitie este Camelia Japonica-Contessa Lavinia Maggi...o frumoasa delicata cu flori albe batute,cu dungulite roz-rosii...



Sunt dificil de crescut in conditii de apartament-prefera pamant de acidofile,apa necalcaroasa,ingrasamant cu fier,nu le place uscaciunea....Am vazut o frumusete de camelie careia ii mergea teribil de bine ingropata in gradina,intr-un colt nu foarte insorit...o ploua,o batea vantul,era teribil de verde,plina de boboci,fara vreun semn de suferinta....

Sper ca frumoasa mea sa aiba soarta la fel de buna....ar fi pacat...este o floare tare delicata

Niciun comentariu: