Translate

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 14 mai 2011

Bame(Okra)




M-am indragostit de gustul bamelor in Egypt unde am stat doi ani jumatate.Am mancat acolo niste tocanite care de care mai delicioase.


Asa cum va spuneam intr-un post anterior ne-am hotarat sa punem si noi anul asta in gradina.Am ales un soi fara spini,luati de la http://www.nickys-nursery.co.uk/ de unde am luat majoritatea din semintele pe care le-am pus in gradina,si au iesit in proportie de 90%.


Le-am semanat mai tarziu(inceputul lui mai),ziceam eu ,desi bamele se seamana dupa 15 mai, pentru a fi siguri ca a trecut pericolul inghetului noaptea.



Am pus cate 4-5 seminte intr-un cuib,distanata intre cuiburi 50 cm,si intre randuri 70 cm.



Cautand informatii suplimentare despre bame am gasit un lucru interesant...ca tufele se scurteaza in inaltime(cu aproximativ 25 cm),determinand dublarea fructificarii.



Nu am ajuns la etapa aceasta inca,ale noastre sunt micute,dar dragalase.... si in plus,stiati ca fac parte din familia hibiscusului?






Niciun comentariu: