Translate

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 28 mai 2011

Rosii cherry curgatoare



Anul trecut am pus pentru testare in gradina doua tipuri de rosii cherry Vilma,si Gardener Pearl.Bineinteles ca nu am avut informatii prea multe despre rosiile cherry tufa sau curgatoare...doar eram incepatori,la prima gradina adevarata ....



Ne-am trezit ca rosiile din ambele soiuri s-au cam culcat pe pamant,rosioarele erau pline de tarana,dar delicioase,ce-i drept.



Anul asta am gasit alta metoda...am sacrificat(daca se poate spune asa)doua vase suspendate pentru flori curgatoare si am pus rosiile de care povesteam in ele....


Au primit acelasi tratament ca cele cu crestere indeterminata din gradina,adica tratament cu piatra vanata,dar nu le-am rupt copilii,ca sa se faca tufa deasa....



Niciun comentariu: