Translate

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 iunie 2011

Ardei grasi si capia



























In luna februarie am pus la germinat seminte de ardei gras si capia ,in ideea de a avea propriile rasaduri.Am tinut semintele peste noapte in Bionat diluat(ca sa stimulez incoltirea).


Au incoltit in cca 3 saptamani,dar rata de crestere si dezvoltare a fost total nesatisfacatoare.



Unde am gresit?Ardeii trebuiau pusi la incoltit mult mai devreme-la anul ii voi pune la inceputul lunii ianuarie.



Am plantat totusi in gradina 10 din rasadurile mele,si am suplimentat cu rasaduri cumparate din piata.




Avem deja ardei,pe care ii vom culege peste o saptamana ,doua(din rasadurile cumparate de la piata).Ai nostri au inceput sa se dezvolte,dar mai asteptam pana ii vedem infloriti.


Am evitat sa le pun stimulatori de crestere ,am lasat lucrurile in voia lor.Vom avea si un mic avantaj,recolte spatiate pana in toamna,ceea ce nu am avut anul trecut.

Niciun comentariu: