Translate

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 iunie 2011

Primele rosii



Dupa o ploaie tihnita ,fara grindina sau vijelii asa cum s-a anuntat la meteo,gradina a inverzit,si ne bucuram de primele roade la rosii...



Un ajutor substantial au avut si albinele vecinului....



Cam aceleasi soiuri de rosii le-am avut si anul trecut,dar anul acesta au rodit mult mai bine,internodiile sunt mult mai scurte(este drept ca le-am ingrijit mai atent si nu am lasat copilii sa creasca mai mult de 10 cm...luand din...puterea plantei de a fructifica)



Rasadurile au fost udate cu Bionat(descoperirea cu care ma laud in ultima vreme si de care sunt foarte multumita),si stropite saptamanal cu piatra vanata.



Dupa ce le-am pus inele la radacina(din pet-uri taiate),nu am mai avut surprize neplacute cu gandacii care taiau plantele....



Sa speram ca vom fi sanatosi,vremea ne va fi prielnica si vom manca in curand primele salate delicioase din rosiile...crescute cu manutele noastre.

Niciun comentariu: