Translate

Faceți căutări pe acest blog

luni, 4 iunie 2012

Agricultura tarzie

Anul trecut pe vremea asta postam poze cu rosii din soiul timpuriu de 2.5 cm diametru....acum,la vremea asta,rosiile abia au inflorit...sa punem pe seama vremii capricioase,sau a faptului ca am amanat noi startul lucrarilor in gradina din cauza constructiei solarului,care acapara toata atentia...
Nu stiu...
Cert este ca si rosiile din asa zis-ul soi urias,cum ne place noua sa-l numim,pe care l-am pus la incoltit in ianuarie,cand afara erau zapezile mari...noi aveam pe geamuri ,langa calorifer rasaduri de rosii....
Aceste rasaduri le-am plantat la sfarsitul lui aprilie in gradina,afara din solar,ca in fiecare an.....si ele sunt in acelasi stadiu....inflorite.....
Se pare ca anul asta vom manca tarziu rosii din gradina noastra....dar vor fi rosii delicioase,cu gust bun,muncite si ingrijite de noi cu atata drag....

2 comentarii:

Vasi Dubreu spunea...

Asa sunt si la noi Codrina, dar am avut o prima cultura in solar si am pus rasadurile tarziu, dar vor veni si rosiile noastre odata :))
Pup!

Codrina spunea...

Da Vasi....speram....Saptamana superba sa ai..desi vin iar ploile si fenomenele meteo urate...am inteles