Translate

Faceți căutări pe acest blog

joi, 28 iunie 2012

Falafel

Zilele trecute am gasit in laptop niste poze ,facute in 2008,in ultima noastra calatorie in Egipt.....Incercand sa rememoram clipele placute petrecute in toate calatoriile noastre acolo...am facut o reteta de falafel cu garnitura de castraveti murati si iaurt.
Am pus de seara o cana de naut la umflat in apa calduta cu o lingurita de bicarbonat(am lasat nautul in apa cu bicarbonat 12 ore)
A doua zi am zdrobit boabele de naut cu furculita(sau zdrobitorul de cartofi)-nu cu blenderul.....nu vrem o pasta fina,vrem o textura in care sa se simta grunji de naut.
Am adaugat coaja de la o lamaie,o lingurita de coaja de lamaie,o lingurita de chimion prajit si apoi macinat,sare,piper,3-4 catei de usturoi dati pe razatoarea mica,o ceapa mica taiata marunt,o jumatate de legatura de patrunjel taiat marunt,1-2 linguri pesmet,1ou batut,o lingurita de bicarbanat stins cu lamaie.
Se amesteca bine compozitia,si se lasa o ora la frigider pentru a se intrepatrunde aromele.
Se dau prin faina si se prajesc in baie de ulei.
Se servesc cu iaurt gras in care taiem marunt 1-2 castraveciori murati.
Se poate face si varianta de post,fara oul din compozitie si fara iaurtul din garnitura.
Pofta mare!!!!!

Niciun comentariu: