Translate

Faceți căutări pe acest blog

joi, 28 iunie 2012

Placinta cu rubarba-continuare

In seara asta,am repetat reteta de placinta,dar din graba si neatentie,a iesit o alta varianta,mai delicioasa ,ni s-a parut noua .
Asa cum spuneam,astazi in graba,in loc de aluat foetaj,am luat de la supermarket foi subtiri de placinta.
Mi-am dat seama abia la sfarsit cand am ajuns la etapa asamblat placinta....Am luat  cate o foaie subtire,am asezat-o cutata pe amestecul de fructe,faina si zahar din tava ,peste fructe am pus cubuletele de unt iar intre doua foi am pus margarina topita....am repetat operatiunea pana am terminat foile....La sfarsit am uns placinta cu ou,am presarat-o cu zahar,si am intepat din loc in loc cu cutitul,pentru a permite aburilor sa iasa....
Foile de placinta asezate fronsate,cu cute au dat un aspect elegant placintei,iar gustul final ni s-a parut mai fin,decat atunci cand foloseam foaie frageda.La sfarsit am pus o folie de aluminiu pentru a fragezi crusta si a permite taierea.
Pe viitor am sa incerc reteta,dar sub forma de rulouri,sau placinta impachetata-fac mereu varinta cu branza,impachetata pe farfurie....
Voi reveni cu reteta.
Pana atunci...spor la gatit si pofta mare la placinte!!!!

Niciun comentariu: